שיגרת התזונה האישית שלי - Studio be 1

שיגרת התזונה האישית שלי

אז בהמשך לפוסטים קודמים שהעליתי, החלטתי להתרכז הפעם בעניין התזונה שלי.

  1. אני חסיד גדול של פליאו ועליה מבוססת התזונה שלי. אפילו יש לי תהליך מדהים שמלמד את עקרונות הגישה, מראות עיני, שנקרא "אתגר התזונה של רוני".

בימים רגילים אני שם בכ95% מהזמן. היום, בימים של קורונה, הייתי אומר שירדתי לאזור ה80%. באופן כללי, בחורף, אני נוהג מעט "לשחרר" ופחות מקפיד. אבל בניגוד לאחרים, אצלי הקיץ מתחיל במרץ, שם אני מתחיל להקפיד יותר ונכנס לשיגרה שלי ביתר שאת.

  1. אני טוען שמותר לסטות מהשיגרה התזונתית שלנו, ב2 תנאים עיקריים.

הראשון, שזה יקרה אחת לתקופה ובמינון קטן ונישלט. השני, שזה יהיה שווה את זה.

אם אתם למשל, חסידים של עוגות. אל תהרסו את התזונה שלכם בשביל עוגה שלא שווה את זה. לכו על משהו מושקע, שממש התגעגעתם אליו!

  1. אני אישית פחות בקטע של לספור קלוריות. בעיני, זאת שיטה לא פרקטית, מסורבלת, שרק יכולה לתסכל אתכם. אלא אם אתם מודדים הכל ומכינים הכל בעצמכם, השיטה הזאת לא מעשית.

אני דואג בעיקר לכמות חלבון מספקת (כ1.5-2 גרם חלבון לקילו משקל גוף) ולמקורות שומן טובים, כמו שקדים ואגוזים, טחינה, שמן זית וכיו"ב.

  1. מבחינת פחמימות, אני צורך מנת פחמימה בא. צהרים שלי (לרוב זה אורז או בטטה) ומוסיף 2-3 מנות פרי ביום.
  2. אנשים לא מודעים לזה, אבל למעלה מ70% מהמחלות שתוקפות אותנו, מקורן בתזונה שלנו ואימוץ עקרונות תזונה נכונה, מעבר למצבים כמו סוכר גבוה, תתרום לנו בהתמודדות עם מצבים של סטרס, חרדה, מיגרנות, אלרגיות וכיו"ב.
  3. אחד העקרונות המרכזיים שמנחים אותי, הוא שלגוף שלנו אין תחליף ואיכות חיים מתחילה בתזונה שלנו.

 

אז למה אתם מחכים? צאו לדרך!

לא יודעים איך? צריכים עזרה? רוצים להתמקד? אני פה!

תרגישו נוח לשלוח לי הודעה בווטסאפ או בעמוד פייסבוק שלי. מבטיח לענות לכולם!

שתפו את המאמר:

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

מאמרים נוספים:

טיפים ומוטיבציה

הפעם בחרתי לתת לכם כמה טיפים לשמירת על מוטיבציה בשיגרת אימונים שלכם. אני מאמין גדול בתהליכים. לא בדרכי קיצור. לא משנה מה המטרות שלכם, תרשמו

למאמר המלא »

לפרטים והרשמה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם