10 סיבות למה להתאמן.. כאילו אתם לא יודעים!? - Studio be 1

10 סיבות למה להתאמן.. כאילו אתם לא יודעים!?

אנשים צריכים כל הזמן חיזוקים והצדקה לצעדים שהם עושים.
זה לא משנה כמה הם "חזקים", "יודעים", "שולטים", "מלאי ביטחון"… כולם צריכים חיזוקים!
אז ריכזתי לכם את 10 הסיבות הראשונות שעלו לי בראש, לוא דווקא לפי סדר החשיבות שלהם.
תראו למה אתם מתחברים.. תוסיפו/תורידו סיבות.. מה שבא לכם, אבל רק תדאגו להתאמן!
חיזוק המערכת החיסונית
שמירה על הקיים – לא תמיד צריך מטרות גדולות, כמו ירידה במשקל, חיטוב אן כל מטרה נעלה אחרת. לפעמים סיבה טובה יכולה להיות פשוט לשמר..
מצב רוח – אימון גופני משחרר אנדורפינים. במצבים קיצוניים יותר, גם אדרנלין. שניהם תורמים להרגשת חיוניות והתרוממות רוח.
שמירה על מסגרת – לא אחת אני מדבר על המושג תבנית. שיגרת אימונים מסודרת ונכונה תיצור לנו מסגרת, שתעזור לנו גם בהיבט התזונתי ותתרום לנו בעוד כ"כ הרבה אספקטים, כמו פרודוקטיביות בעבודה, אנרגיה, עירנות וכיו"ב.
שמירה על השפיות – גם עם זה נשמע דרמתי, עבורי אימון זו דרך לפרוק הכל מהראש – דאגות, לחץ בעבודה, מחשבות… כשאני מתאמן, אני מנותק. נותן לעצמי שעה של שקט!
במיוחד בימים של משבר הקורונה, המושג הזה של אימון ככלי לשמירה על השפיות, קיבל משמעות חזקה וגדולה יותר!
זרימה והמשכיות – כמי שעוסק שנים רבות בתחום של שיקום אורטופדי, ביחוד לאחר פציעות ספורט שונות, אני יכול להגיד לכם שאחד המפתחות העיקריים שלי בהצלחה בתהליכים האלה, היא המשכיות.
למשל, אני רואה אנשים שבשל כאבי גב עוצרים פעילות. התוצאה לרוב תהיה בכלל החמרה ומגבלה בתנועה, כאשר הפתרון נמצא בכיוון השני, המשך תנועתיות, כמובן בעצימות ותדירות נמוכות משמעותית (הכל כפוף להמלצות מקצועיות של אנשי מקצוע רלוונטיות).
אני תמיד אומר ללקוחות שלי, כל דבר עדיף משום דבר.
ברגע שאנחנו מתאמנים באופן קבוע, אנחנו משפיעים על כ"כ הרבה תהליכים בגוף לטובה.
מזרימת דם, תהליכי עיכול, הגמשה וחיזוק של השרירים וכיו"ב.
שימון מפרקים – אימון מוביל להגמשה שלהם כמו גם לפעילות תקינה שלהם ושל השרירים.
השקעה בעצמי! – במיוחד במציאות הקיימת, כמעט ואין לנו זמן שמוקדש רק לנו. תמיד יש את העבודה.. המשפחה – בן/בת הזוג, הילדים.. החברים.. תשאלו את עצמכם, כמה זמן בשבוע אתם משקיעים בעצמכם. רק בעצמכם.. רובכם, תגלו שבכלל לא!
שיפור מערכת הלב / סבולת לב ריאה / סבולת שריר – פעילות גופנית מגבירה את קצב פעימות הלב ובמקביל מחזקת אותו. הכל כמובן תלוי בעצימות ומשך האימון, אבל כמו שהזכרתי קודם, כל דבר עדיף משום דבר!
נתונים פיזיים – שיגרת אימונים תעזור לנו להוריד את אחוזי השומן בגוף (כמובן שבשילוב עם הקפדה על תזונה נכונה), להיפטר ממשקל עודף, תוריד ערכים של כולסטרול רע, תעזור לאזן רמות סוכר בדם ותשפיע על עוד מספר רב של פרמטרים בבדיקות דם שלכם.

שתפו את המאמר:

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

מאמרים נוספים:

על סוכר וממתיקים

כמה מילים על סוכר לבן.. כולנו יודעים על ההשפעות ההרסניות שיש לסוכר הלבן על גופנו, אך רובנו פשוט עוצמים עיניים ומתעלמים. הסוכר ממכר – זאת

למאמר המלא »

מזונות על ששווה להכיר..

ג'וג'י ברי ידוע כאחד האנטיאוקסידנטים החזקים בטבע, יעיל כמדכא תיאבון ומסייע לירידה במשקל. הוא מחזק ומשפר את מערכת החיסון, מסייע באיזון רמות סוכר בדם, משפר

למאמר המלא »

לפרטים והרשמה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם