אימון תחנות פונקציונלי - Studio be 1

אימון תחנות פונקציונלי

האימון הפונקציונלי משלב עקרונות מעולם הפיזיותרפיה והשיקום, הפילאטיס והאימון הגופני הקלאסי ומטרתו היא שילוב בין מערכות התנועה: מערכת השרירים, העצבים ושיווי המשקל.
מדובר בעצם בעבודה על מספר קבוצות שרירים בו זמנית, דרך תרגילים המחקים תנועות ומשימות מחיי היומיום שלנו.
שיטת האימון הפונקציונלי מתאימה עצמה לכל אדם, בכל גיל ובכל רמת כושר, בהתאם למטרתו, כאשר לרוב נעשה בו שימוש באביזרים כמו כדורי כח שונים, בוסו, גומיות שונות, קטלבלס וכדומה.

באימון תחנות פונקציונלי משולבים תרגילי כוח וסבולת, כאשר כל תרגיל מהווה תחנה והמתאמן עובר מתחנת אימון אחת לתחנת האימון הבאה, לאחר שביצע סט על בסיס מספר חזרות או זמן שנקבעו מראש.

לסיכום:
עקרונות האימון הפונקציונלי נותנים לנו מגוון בלתי נלאה של תרגילים הכוללים שימוש באמצעים רבים, המשלבים עבודה על כל חלקי הגוף, ומאפשרים שיפור של מרכיבי הכושר השונים: שיווי משקל, קוארדינציה, זמן תגובה, כוח מתפרץ, שריר יציבה ויציבות, ואף כוח, סיבולת וחוזק השריר.
מה שבעצם מבטיח לנו אימון מגוון, עשיר, מאתגר ומתגמל…ולא פחות חשוב, שריפה של הרבה קלוריות בזמן קצר!

שתפו את המאמר:

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

מאמרים נוספים:

לפרטים והרשמה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם