1. הימנעו מרעב – כאשר אנחנו רעבים, אנחנו נפנה למה שזמין, נוח, נגיש ומהיר. בד"כ אלו יהיה פחמימות ריקות ועתירות קלוריות. במקביל, אנחנו נאכל הרבה יותר ממה שאנחנו באמת צריכים, שכן לוקח זמן למוח שהוא קיבל מזון…בקיצור, הוספנו חטא על פשע!
2. תכנון מוקדם ונכון, יוריד את הסכוי שלכן ליפול – התכנון מתחיל משלב הקניות, ההכנה וסידור אוכל בקופסאות מיוחדות. אפילו את ה"חריגות" חשוב לתכנן – תדאגו שיהיו אחת לתקופה. לפעמים למשל, כפרס על עמידה ביעד..
3. שאלו שאלות – לפני שאתן אוכלות, תשאלו את עצמכן למה אתן אוכלות את זה? – האם זה כתוצאה מרעב? צורך רגשי? חשק?
4. התייחסו לגוף שלכן כאל בית המקדש הפרטי שלכן – תדאגו לצרוך מזון איכותי, טרי ומזין!
5. זהו דפוסים – גם כשקשה, תנסו לזהות אם הקושי הוא חד פעמי, או אופייני לשעה או לסיטואציה. למשל, לאנשים יש לפעמים צורך במתוק לאחר ארוחה. ברגע שזה חוזר על עצמו, אנחנו צריכים לייצר מנגנון שיעזור לנו להימנע מזה. למשל, אכילת מסטיק או 3 קוביות שוקולד מריר איכותי לאחר הארוחה.
6. אל תהיו קיצוניים – ירידה מהירה במשקל שבד"כ מלווה בהתנזרות ממזונות מסויימים, רק תוביל אתכן למצב בו תחזירו חזרה את הכל ויותר מזה. לא פחות חשוב, אם כבר הרשיתן לעצמכן לחרוג מהשיגרה התזונתית שלכן, תדאגו שזה יהיה שווה את זה!

7. מעבר למדדים כמו משקל ואחוזי שומן (אם יש לכן בהישג יד) ,בצעו מדידות באמצעות סרט מידה ואולי הכי חשוב, תנהלו מעקב באמצעות צילומים של עצמכן, למשל בבגד ים. לא כל מה שרואים על המשקל בא לידי ביטוי למראית עין.
8. הציבו יעדים – לטווח הקצר והרחוק. דאגו לתגמל את עצמכם על עמידה ביעד.
למשל בפריט כלשהו או מסעדה אהובה.
9. ספרו לכמה שיותר אנשים בסביבה הקרובה שלכם – זה יוצר מחוייבות מצידכם!
10. בנו לעצמכם שיגרת אימונים. משהו שתעמדו בו ושישלב כח ואנאירובי.
מניסיון שלי, של למעלה מ25 שנים, אני ממליץ על אימון פונקציונאלי. אימון דינמי, מגוון ומעניין מאד המשלב כח, יציבה, קואורדנציה, גמישות וסבולת.
לסיכום, תזכרו להנות– זה לא משנה אם אתן נהנות מהתהליך, מהניצחונות הקטנים או מהתוצאות.
פשוט "תתחברו" לזה ובכל הכח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *